Eigen Afbeelding of Logo Uploaden
Wanneer u kiest voor een eigen afbeelding of logo, verschijnt er een uploadknop in het formulier. Nadat u het bestand hebt geüpload, ziet u een voorbeeld van het logo. Als het logo niet zichtbaar is, betekent dit dat de upload niet gelukt is en vragen wij u vriendelijk om het opnieuw te proberen.
Logo Nog Niet Klaar?
Als uw logo nog niet klaar is, maar u toch wilt bestellen, kunt u kiezen voor de optie om het logo later aan te leveren. Deze optie vindt u in het formulier bij de keuze voor het aanleveren van uw logo of afbeelding.
Wat gebeurt er na het plaatsen van uw bestelling, maar uw logo ontbreekt nog?
Nadat u de bestelling hebt geplaatst, wordt deze 'on hold' gezet en reserveren wij uw artikelen en een plekje in onze planning. We wachten dan op de e-mail met het aan te leveren logo. Zodra wij het logo ontvangen, wordt uw bestelling verder verwerkt.
U kunt uw logo per e-mail toesturen door de orderbevestiging die u van ons hebt ontvangen te beantwoorden en het logo of afbeelding als bijlage mee te sturen.
Heeft u nog vragen of twijfels over het aanleveren van uw logo? Neem gerust contact met ons op!